alt
Dataregistrerare
Registerskydd
Mejlutskick
Kundbokare
Kundtjänst
Säljare
 
Kontakta oss  
 
 
Registerskydd

Kundtjänst 24 timmar om dygnet

Vi svarar Era kunder! Vi tar samma låga pris för kundsupport, livechat, svarstjänst eller ordermottagning oavsett vilken tid det är på dygnet i Sverige.

Vi har mycket erfaren personal vad det gäller all sorts kundkontakt. Ett professionellt bemötande gentemot kund genom alla steg i säljprocessen, är vad som skiljer ett företag som tänker långsiktigt och ett dagslände bolag som snart kommer att försvinna och lämna en rad irriterade kunder efter sig.

Använd Er personal mer effektivt. När Ni anländer på morgonen är nattens pappersarbete redan avklarat. Kostnadseffektivt och bästa sättet att utnyttja de resurser man har. Ni lever på Era kunder, ta hand om dom på bästa sätt!

 
 

Så går det till

Första kontakt

Kontakta oss med en beskrivning på vad Ni önskar. Behöver vi utbilda oss så löser vi detta antingen genom telefon och internet eller att vi kommer och besöker Er.

Akut?

Vi har nästan alltid möjlighet att på samma dag eller i alla fall samma vecka få i gång personal för Er räkning. Behövs det längre utbildning och/eller ett större antal personer så får vi ta en diskussion om hur snabbt Ni önskar ha oss i gång.

Testperiod

För att lättare kunna bedöma ersättningsnivå på våra uppdrag så brukar vi lägga några dagar eller veckor på en testperiod. Här prövar vi olika upplägg där Ni får vara delaktiga med synpunkter och önskemål. Denna test gör vi till självkostnadspris! Därefter kommer vi överens om en skälig ersättningsnivå och hur vi långsiktigt kan hjälpa varandra.

Kostnad!

Redan från början har vi avsevärt lägre pris än våra konkurrenter i Skandinavien. Lägg därtill att vi kan jobba dagtid hela dygnet. Högsta kvalitet till absolut lägst pris!

För de flesta tjänster inom kundtjänstkategorin fakturerar vi en timavgift. I vissa fall har vi även abonnerat ut en tjänst månadsvis. Hur vi gör med Erat uppdrag kommer vi gemensamt fram till efter testperioden.

 

Fakturering

Det finns två skillnader från Era övriga fakturor från Sverige.
Det första är att vår är avsevärt mycket lägre och det andra är att på vår faktura står det: "Intra-Community supply of goods". Läs mer om detta på den nedladdningsbara PDF:en ifrån Skatteverkets hemsida.

Det innebär att ni själva får redovisa inköpen efter regeln omvänd skatteskyldighet. Kortfattat betyder det att ni själva redovisar både ingående och utgående moms i skattedeklarationen. Detta ger resultatet 0 men måste ändå göras.

Rent praktiskt går det till så här:

Redovisa fakturabeloppet i skattedeklarationen i ruta 22: Inköp av tjänster från land utanför EU

Den utgående momsen redovisar du i ruta 30: utgående moms 25 %.

Avslutningsvis tar du upp samma belopp i ruta 48: ingående moms att dra av, som du tog upp i ruta 22. Detta är allt som behöver göras! Läs gärna mer på bifogade länkar.

Se mer info under fliken Så säger Skatteverket eller direkt på Skatteverkets hemsida/omvänd skatteskyldighet.